Pages

Cinta Platonik



Selamat malam readers...selamat berpuasa juga buat readers yg beragama islam...malam ni tiba-tiba pula rasa nak tulis entry pasal "CINTA PLATONIK"...mungkin sebab aku sendiri pernah lalui dan merasai cinta platonik. Mungkin ada yang tidak tahu apa itu Cinta Platonik kan..
Bagi pandangan peribadi aku,cinta platonik ni satu cinta yang unik yang ada keburukan dan juga kebaikan.Terpulang individu itu sendiri untuk menilai. Bagi aku tak salah Cinta Platonik ni jika kita pandai menjaga batas pergaulan dan pasangan masing-masing faham akan situasi..

Sekadar Hiasan

Ha,korang mesti pernah tengok kan gambar atas ni..Filem HACKS adalah salah 1 filem yang mengisahkan tentang CInta Platonik..

Sekadar Hiasan

Cinta Platonik adalah satu hubungan yang berlainan jantina yang mempunyai perasaan kasih sayang sesama mereka,tetapi tidak mempunyai tarikan seksual untuk bercinta atau lebih. Memang nampk rapat dan macam bercinta kan,tapi sebenarnya hanya lah kawan.. Tapi kadang-kadang Cinta Platonik akan buatkan hubungan dengan pasangan kita akan jadi retak...So,hati-hati dalam menjalinkan hubungan Cinta Platonik..


No comments:

Post a Comment